tisdag 13 mars 2012

Här är en bild som jag själv är väldigt förtjust i, men kan inte sätta fingret på vad det är som gör den till en gammal favorit. Har fått kommentarer om den som "säregen" och det sammanfattar nog bilden ganska bra.
Många av mina personliga favoriter är nog en aning udda och kanske säregna. Tror att det är en av drivkrafterna bakom mitt fotande, att tänja på mina gränser. 
Visst blir det klassiska bilder med, men de har förmågan att försvinna bland massan och bli bort glömda.

 Det blir för mig att gräva i arkivet nu när jag legat lågt med fotograferingen ganska länge, kanske 2 år. Men hoppas kunna fylla på med nytt material allt efter som och publicera alstren här.

Ha de gött!

2 kommentarer:

  1. Ännu ett bokmärke gjort å fixar en länk på hemsidan. Denna orr bild hör absolut till dom säregna bilderna. Den är så livfull, spelet känns verkligen! Minns jag sett den förr men mycket väl värd att se igen. Ser att man kan klicka upp den som större men kanske du kan fixa så att bilderna är lite större utan att behöva klicka? Mycket att ordna med en blogg men kanske du vill ha det så här.

    SvaraRadera
  2. Nu har ja fixat till större bilder, tack för tipset Tommy!

    SvaraRadera